Over Leraarlink

Wat wij doen, Onze kernwaarden & Wie wij zijn

Wat wij doen

LeraarLink ondersteunt scholen en leerlingen om de beste resultaten te behalen. Door de verschillende programma’s van LeraarLink krijgen leerlingen de kans om zichzelf naar een hoger niveau te tillen.

Zelf werken wij al jaren met veel plezier in het onderwijs. Deze ervaring nemen wij mee bij het begeleiden van leerlingen op alle niveaus.

Onze kernwaarden

Toegewijd


Omdat wij zelf als leraar in het voortgezet onderwijs werken, staan wij midden in het onderwijs. Onze betrokkenheid bij de leerlingen maakt het verschil.

Samen sterk


Wij geloven dat je onderwijs samen moet doen. Met de school, leerlingen, ouders en leraren. Samen halen wij het beste in de leerlingen naar boven.

Impact


De school als oefentuin voor de werkelijkheid. Wij vinden dat wij als leraren de taak hebben om leerlingen voor te bereid op de uitdagingen die zij in de toekomst gaan tegenkomen.

Wie wij zijn

Mathijs Nieuwenhuis

Initiatiefnemer & Leraar

Van jongs af aan ben ik enthousiast en gedreven. Ik vind het belangrijk dat iedereen goed tot zijn of haar recht komt – ook als diegene nog niet helemaal weet hoe dit te bereiken. Ik heb zelf ervaren dat met de juiste ondersteuning en stimulans een leerling veel meer uit zichzelf kan halen. Sinds 2009 werk ik als leraar in het onderwijs en kwam ik in aanraking met andere organisaties die leerlingen begeleiden. Ik vond dat dit anders en ook leuker kon. Dit deed mij ertoe besluiten om in 2014 LeraarLink op te richten.

Koen Veldkamp

Verbinder & Leraar

De woorden behulpzaam, leergierig, resultaatgericht en samen werken zijn mij op het lijf geschreven. Ik sta voor anderen klaar en help hen graag naar de top van hun kunnen. Ik merk in mijn werk in het onderwijs dat leerlingen af en toe een zetje in de juiste richting nodig hebben en dat onderwijsinstellingen hier begeleiding in kunnen gebruiken. Dit zorgde ervoor dat ik de samenwerking ben aangegaan met Mathijs – LeraarLink is een passie waar ik mijn ambitie in kwijt kan.